Otobüste eşime yaslanan adam arkadan eşimle dalga geçiyor.

Merhaba, ilk hikayemde size eşim Emine ile nasıl tanıştığımı anlatmıştım. O günden sonra Emine’yle dükkânımda hep buluşup deliler gibi dışarı çıkardık ve yaklaşık dört beş ay sonra evlendik. İlk yılda, evin her yerinde, kumsalda, ormanda her seferinde seviştik. sonra 2. Seks hayatımız son bir yılda azaldı. Geç saatlerim temelde eve yorgun geliyor. Tatillerde öğlene kadar uyuruz, eşim maç için kafeye gittiğinde bütün gün arkadaşlarıyla takılır. Ara sıra yürüyüşe çıkıyoruz. Tatilimde yine geziye çıkalım dedik, saat 10 gibi evden çıkıp tatil olduğu için otobüse bindik, rehberli tur sandım, otobüs doluydu. Sonra kadın önden gitti, ben önden gittim eşim ücreti ödedi, hesabı ödedim gittim ama ne olduğunu anlamadan kadının 2 metre önünde durdum. çünkü ortada geçidi kapatan şişman bir kadın var, geçmemek daha iyi dedim. Eşim de bana bakma dercesine öğretti ve ben şişman kadına öğreterek gelemem dedim güldük ve gözlerini yumup başımızı salladık. 5 dakika geçti ve 50’li yaşlarında bir adam hareket etmeye başladı ve karıma sırtını döndü. O an eşim de dönüp ona bakıp ne oldu dercesine gülümsedi, adam başını önüne eğip kalabalık bir ortam var der gibi bir ifade takındı. Karım başını salladı ve anlamış numarası yaptı. sonra ben diğer tarafa döndüğümde kafasını bana çevirdi. Eşim birkaç dakika bana baktı, yan tarafımda hissettim. Sonra dışarıya bakmaya devam etti. Başımı o tarafa çevirip tekrar adama baktım adam beni tanımadı ve rahatladı elini üst kola koyup karımın poposuna yaslanmaya başladı. yanımdaki gazeteyi okuyan adam başımı çevirip gazeteye bakıyormuş gibi yaparken kafasını tekrar bana çevirdi. Eşimin nasıl tepki vereceğini merak ettim ve onun iyiliği için konuşmamaya çalıştım. eşim biraz hareket edip elini koltuk başlıklarının yüksek direğine koydu ve ayakkabılarına bakmak için başını eğerek yere bakmaya başladı, o yapınca da eşimin imkanlarıyla başını sağa sola çeviriyordu. ortadan büküleceği için geri çekilir, sonuna kadar bükülmezdi. Adam bunu fark edince sağ elini yukarıdan büküp karımın tuttuğu uzun demirin altına tuttu karımın sağ eli havada olduğu için adam elini hizadan karımın beline doladı ve başladı. demiri tut. Karımı kalçasından çekip tekrar vurdu.Karım başını kıpırdatmadan dışarıya bakmaya devam etti bir süre dudaklarını yaladığını gördüm ama yutkundu ama adamı çekti elini demirden aldı ve birkaç saniye kasığından aldı sağa sola döndü eşimin yanına baktı elini aynı yerde tuttu. O kadar kızarmıştım ki biri eşime yaslanıyordu ve ben hala karımın tepkisini bekliyordum. Eşime baktım yine bana döndü yine gazeteye bakıyormuş gibi yapıp kafamı çevirdim. eğildiğimde dışarı baktı, adamın karımı belinden tutup onun tarafını okşadığını gördüm, adam da karıma kızardı ve tabii ki. Eşim tuttuğu eli demirden alıp adamın ayak bileğine dayadı. Omzunun hareketinden anladım, birkaç dakika kalmıştı. doğru ve tekrar baktım ve bildiğim için tekrar gazeteye dalmış gibi yaptım. Sonra bir an adamın geri geldiğini ve başka bir kadının arkasında durduğunu gördüm. Adamın bir kaleci olduğunu anlıyorum. 10 dakika sonra durağımıza geldik ve eşime baktım, kafamdan gitmemiz için işaret ettim, tamam dedi ve indiğimizde adama baktım ve indi, eşimden az önce geldi. Adam bunu görünce yanımıza geldi ve köprüye gitti bende eşime dedim sahile filan gidip yemek yiyelim o da olur dedi ama köprüye giden adam olan eşim gitti , – sağa bakın.Bir sigara yaktım karım yürüyordu bana bakınca adam dönüp karıma döndü o da yürüyordu. Eteğinin arkasına ne oldu aşkım dedim elini eteğinin arkasına koyup elini ıslattı. Onun için tuvaletim var bana bak dedim temiz iyi görünüyor içeri geldi kapıda bekliyordum kapıyı açtı aşkım çantamı tutar mısın dedi gördüm. ve külotu aşağıda duruyordu. Güldüm aşkım tesadüf gibi durdu Geleceğim dedim güldü hey tam olarak gel gel dediği yere gül ve dönünce geleceksin dedi. Tabi işini bitirip gitti, sahile gittik oradaki kafede oturduk sipariş verdik, yemeğimizi bitirince kalkıp gittik. Akşama pizza aldım, bugün yedik, eşim Emine turdan sonra bide ile karşı karşıya gelmek istemiyorum dedi. Ben de bir pizza aldım. Pizzamız hazır. Karımla banyo yapıyorum. Bu acele aşk nedir? Hayır, hayır, terliyorum, yorgunluk üzerimden kalksın ve kokluyorum, dedi ve banyoya gitti. Adamın otobüse elini koyduğunda penisini alıp karımın yan tarafına koyduğu ve karımın beline ileri geri dolanarak boşaldığını anladım. Eşimin türbanlı bir kaşar olduğunu o an anladım. Benimkinin kıçına attığı eski patronundan gizlendiği en başından belliydi! ama açıkçası ben de çok keyif alıyorum bu durum yüzünden otobüste neredeyse boşalıyordum eşime neredeyse hiç bir şey göstermedim eşim banyodan çıktı içimde tarifsiz bir duygu eşim yanıma geldiğinde tarifsiz bir duygu yaşadım Bornozla ayağa kalktım ve aşkımın ne kadar güzel koktuğunu söyledim ve sırtına sarıldım, çişimi beline bastırdım. Ooooo küçük erkeğimin kocası hemen hazırlandı ne yapıyorsun tuvalette donunu giymiş görünce bağırdım onun yüzünden dedim. “hmmmm bak” dedi sonra tuvalette eteğimi çıkardım ve çıktım
Pantolonumla yaşamaya devam edeceğim, seninle geceye kadar yürüyeceğim, diye güldü. Şu an aşık oldum ve seni becereceğim dedim sonra evet dedim tavama gidiyorum evet giriyorum dedim biri gelirse görürsün ben değilim karıma güldü ve hemen karısının üzerine diz çöktüm ve sikimi ağzına soktum sikimi ağzına sıkıştırmaya başladım ohhh kocam inanılmaz ağzıma koydun amcığımı dedi bana öp öp hadi dedi Beni eğlendirdiğini duydum. Otobüstekileri düşündüm birden volkan gibi patladım karımın ağzında ne olduğunu anlayamadan sevgilim nasıl oldu dedi. Kocam ne oldu dedi ne çok boşalma dedim şimdi dedim külot var görünce eve kadar orda sandım eve kadar yol boyunca düşündüm garip amcık dedim yüzü dolu tohumlar onunla dul kadının dudaklarını yalıyor dilini ve parmaklarını yalar. hmmmm tamam bundan sonra böyle olacaksın yani böyle olabilirsin diye güldü bende güldüm sonra sikimi çubuk gibi tuttu sonra ağzına aldı hala çıkmadı ve bırak gideyim dedi. yaladı ve emdi ve penisimdeki spermi yaladı penisimi yaladım sertlik geçmedi karım hemen dizlerinin üzerinde durdu kafam karıştı nasılsın canım. Aşkım senin kıçını sikeceğim yoksa olmaz dedim aferin tamam hadi adamım aç kıçımı dedim. ohhhhh derin tekrar kocam sert siktir et dedi durmadan pompaladım karım o zamandan beri böyle inlemedi ve bakire gibi altımdaydım ve mutlu olduğu ilk siki yedi. sonra otobüsteki adamın duyguları hakkında benimle flört ettiğini hayal ettiğimi düşündüm.o gitti ve evet kocam azgın bu yüzden bir sik almaya yetmiyorum dedi biraz daha gidip ona söyleyeceğim evet evet senin büyük bir amın var senin bir kıçın var karımın seks için yarattığı bir felaket benim cinsel makinem benim seks bombam diyorum karım mutlu o sözlerle göt alay ohhhh evet kocam seks makinesini kırdı bu makine iyi sikiş aşkım seks bonbon amımı bombaladım kıçım yanıyor iki dedi horozlar için Çok ileri gittim ve ohhh dedi tamam orospu karım benim seks bombam tamam besle beni horoz inlediğini gördüm kalk oooohhhhhhhhhhhh evet orospum sen harikasın adam kedi j karım fahişesini açtı ve amını inledi daha fazla ve daha fazlası ohhhh kocam bu kaltağa gel orospu karının kıçını aç ve kıçını boşalt o bana verdi zevkle fışkırtmaya başladım karım kıçına boşalmamı hissetti inliyor ve ağlıyor oohhhh kocam hepsini bu orospunun üzerine boşaltın diyor asseeee hadi kocam aşk diyor , harikasın, yıllardır böyle şaka yapmamıştık ve ilk defa böyle eğleniyorum. Ona evet, çok aşığım ve çok eğleniyorum dedim. Sonra doğruldu ve “Ben bir seks bombasıyım, senin fahişenim” dedi, güldü ve “Bu sözler nereden geldi?” ama güzel, bu sözler beni çıldırttı, içimde bir sik varken çok uyandım. Karımla seviştiğim o günden sonra ona kaltak, kaltağım, kaltağım dedim ve evet dostum, ben bir kaltağım, ben bir kadınım, bu orospuyu siktir et, fahişem bozuldu dedi. benim kıçım ve çok eğlendik. Aradan üç beş ay geçti, seks hayatımız yine yavaşladı. Eh tabi her gün böyle olmuyor ve kimse bu şekilde dayanamıyor. 2 yaz gittiğimiz Marmaris’te bir pansiyon var bu yaz gidiyoruz az vaktimiz var biraz dinlenebiliriz yorulduk ve beğendik. İlk hikayem olarak Sn. Pansiyon sahibi Rasim. insan kafası İşte bir sonraki hikayemde ana karakter Mr. Rasim, dediğim gibi, eşim Emine’ye nasıl tecavüz ettiğini anlatacağım. şimdilik hoşçakal……